SPA-erbjudande för reumatikermedlemmar

Vi har ett fantastiskt erbjudande från Clarion Hotel Sence, Skeppsbrogatan 34. Luleå.

Mot uppvisande av medlemskort kan vi nyttja deras fantastiska DAY SPA sön-tors (hela dagen) till ett subventionerat pris av 175 kr (ord 295 kr).

Du har tillgång till alla deras säsongsbaserade bastu- och duschalternativ (steam-, season- och dry sauna), 38-gradig varmpool, relaxavdelning och omklädningsrum. På deras gym finns konditionsmaskiner, pilatesbollar och en multifunktionsstation. Du kan själv välja volym på musiken och träna samtidigt som du följer ditt favoritprogram på TV.

I entrén till DAGSPA ingår även: produkter för tvagning, lån av badrock, handduk och tofflor, frukt och vattenbar, schampo och balsam i omklädningsrum.

Möjlighet att köpa till ansiktsbehandling eller ex. klassisk massage finns.

Frågor? Ring 0920-450 450