SPA-erbjudande för reumatikermedlemmar

Nybyggda Clarion Hotel Sence, Skeppsbrogatan 34, Luleå erbjuder våra medlemmar (mot uppvisande av medlemskort) att nyttja deras fantastiska DAY SPA mån-tors mellan kl 10.00-14.00 till ett subventionerat pris av 150kr (ord 275kr).

Du har tillgång till alla deras säsongsbaserade bastu- och duschalternativ (steam-,season- och dry sauna), 38-gradig varmpool, relaxavdelning och omklädningsrum. På deras gym finns konditionsmaskiner, pilatesbollar och en multifunktionsstation. Du kan själv välja volym på musiken och träna samtidigt som du följer ditt favoritprogram på TV.

I entrén till DAGSPA ingår även: produkter för tvagning, lån av badrock, handduk och tofflor, frukt och vattenbar, schampo och balsam i omklädningsrum.

Möjlighet att köpa till ansiktsbehandling eller ex. klassisk massage finns.

Frågor? Ring 0920-450 450